"一口气,从雅典横渡到北京/让每一个人都拥有世界级的竞技舞台。/中国网通,以先进的宽带技术,构建通达世界的通信网络,全力支持北京2008年奥运会。/中国网 宽天下"
(中国网通形象广告)

"In one breath, from Athens to Beijing/Let everyone have a global competition stage./China Unicom, thanks to an advanced broadband technology, creates a world communication network, and fully supports Beijing 2008 Olympics./China network broadens the Tianxia"
(China Unicom corporate advertisement)

"In un respiro, da Atene a Pechino/In modo che tutti possano stare su un palcoscenico mondiale./China Unicom, grazie ad un'avanzata tecnologia broadband, crea una rete di comunicazione globale e supporta le Olimpiadi di Pechino 2008./China Unicom amplia il Tianxia"
(pubblicità corporate di China Unicom)

2012-03-28

La "Lunga Marcia" dei marchi cinesi//The "Long March" of Chinese Brands

Domani, giovedì 29 marzo, dalle ore 16 alle ore 17, in Auditorium Santa Margherita, Venezia, il Ca' Foscari Short Film Festival ospiterà la prima rassegna sulla comunicazione pubblicitaria e il branding cinese: "La 'Lunga Marcia' dei marchi cinesi".
Non perdetela!
Il programma del Ca'Foscari Short Film Festival si può scaricare a questo link: http://cafoscarishort.unive.it/?page_id=21


Tomorrow, March 29 (Thursday), from 4 to 5 p.m., in Auditorium Santa Margherita, Venice, Ca' Foscari Short Film Festival will host the first review on Chinese advertising and branding: "The 'Long March' of Chinese Brands".
Don't miss it!
The programme of the Ca' Foscari Short Film Festival can be downloaded here: http://cafoscarishort.unive.it/?page_id=21

No comments:

Post a Comment